Rasy - Human
Grain Kain s pýchou křičel k celému světu a vštípil duchy do své formy. Výsledek byl katastrofální. Jeho potomci byly slabí, hloupí, lstivý a zbabělí. Všichni Kainovým výtvorem pohrdali. Aby Kain překonal své hanebné selhání, opustil své potomky a na nějaký čas se ukryl před zraky ostatních. Jeho potomci jsou dnes nazýváni lidmi.
Lidé v Lineage II jsou podobní lidem v reálném světě. Lidé mají nyní největší sílu a populaci na kontinentech.
Zvláštní schopnosti Lidí:
Ačkoli lidé nevlastní žádné zvláštní schopnosti, jejich silná stránka je skutečnost, že mohou proniknout do mnoha povolání.
Základní vlastnosti Lidí:
Lidé jsou vyvážení ve všech povolání.
Lidská vesnice – Mluvící Ostrov (Talking Island Village)
Mluvící ostrov je vzdálen od jižního pobřeží Gludio Territory a je navštěvovaná začínajícími rytíři a mystiky. V minulosti když Elfská rase vládla kontinentu, byla na ostrově založena škola kouzel sloužící lidem.
Po odchodu Elfů, několik Kouzelníků začalo s magickou školou jako místem vhodným pro vzdělávání talentovaných mystiků. Navíc od doby kdy byl na ostrově otevřen Cedrikův sál, mnoha začínajících rytířů začalo navštěvovat ostrov kvůli tréninku.
Rytíři dostávají vojenský výcvik od státní organizace (nebo organizace
odpovídající velikosti). Pro získání statutu Rytíře se člověk musí
zaregistrovat v nejakém rytířském spolku. Rytíři považují čest za svou
nejvyšší prioritu a jsou ochotni položit svůj život za svou vlast a za
svého krále. Jejich základním vybavením jsou jednoruční meč a štít.
Styl Hry: Povolání Knight se specializuje na fyzický
boj z blízka se zaměřením na obranu. Jejich obranné schopnosti jsou
excelentní a jejich samoléčící dovednosti jim dovolují boj po dlouhou
dobu bez asistence spolubojovníků. V boji ve skupině, se Knighti
zaměřují na odvedení pozornosti a útoků příšer na sebe - to dovoluje
ostatním spolubojovníkům příšeru zabít.
Narozdíl od paladina, který používá většinou bílou magii, používá Temný
mstitel černou magii k zničení svých protivníků. Pohlcuje životní
energii z mrtvol a odráží část zranění na své protivníky.
Paladin se modlí k bohům o sílu ochraňovat všechny drahocennosti a
porazit zlé síly, které se mu postaví. Dokáže se sám léčit a snaží se v
boji ochránit všechny členy své družiny.
Tuláci jsou bojovníci, kteří považují mrštnost za důležitější než
hrubou sílu - a zisk za důležitější než čest. Narozdíl od Rytířů a
Válečníků spoléhají i na útok zdálky. Preferují dýky, luky a lehké
zbroje místo velkých zbraní a těžké zbroje, které by jen ztěžovaly
jejich obratné útoky. Hlavní úkoly Tuláků zahrnují průzkum, špionáž a
zákeřné vraždy. Vyjímečně může být skupina Tuláků využívána jako armáda
lučeštníků.
Styl hry: Hra za postavu Rogua může být
neuvěřitelně riskantní. Vše závisí na uhýbání před útoky (evasion),
vyzbrojený bývá dýkou a lukem, pro Rogua může být obtížné bojovat s
příšerami na vysokých levelech osamotě. Při hře ve skupině, měl by se
Rogue vyhýbat první linii. V mnoha bojových situacích, může být
užitečný díky vysoké šanci na kritický útok a útočení z povzdálí s
použitím svých lučištnických schopností.
Známý též jako: "dýka číhající ve tmě" jedná na základě svých vlastních
cílů. Dokáže se vyhnout svým nepřátelům nebo vrazit dýku do zad.
Spíš než dýkou ohrožuje své nepřátele zdáli lukem. Společně ve skupině
s ostatními se jeho síly násobí. Proti jednomu protivníkovi je až
neuvěřitelně přesný a více nepřátel dokáže zasypat přívalem šípů.
Válečníci se specializují na použití fyzických sil. Jelikož Válečníci
nejsou členy pravidelné armády, většinou preferují samostatnou práci.
Zaměřují se na rozvíjení bojových dovedností s různými zbraněmi.
Vzhledem ke svému zaměření na zlepšení svých schopností si většinou od
ostatních lidí udržují určitý odstup. Válečníci často žijí na okrajích
vesnic a přijímají nekultivovaný životní styl.
Herní styl: Povolání Warrior se specializuje na
fyzický boj z blízka se zaměřením na útočné dovednosti. Warrioři
koncentrují svoje úsilí na zvyšování útočných dovedností a zabíjění
příšer. Při boji ve skupině, Warrioři přijímají roli tanku. Jejich
primární dovednosti a výhody jsou ve způsobování zranění, a to hodně.
Více než na boj jeden proti jednomu se specializuje na boj jednoho
proti mnoha a používá tyčové zbraně s dlouhým dosahem. Svým útokem
dokáže řadu nepřátel omráčit a vyřadit z boje. Jeho síly se plně
projeví v boji proti velkým skupinám nepřátel, jako například při
obléhání hradu.
Nikdo není lepší bv boji jeden na jednoho než Gladiátor. Jeho nepřátelé
se mohou jen neúspěšně snažit vyhnout jeho útokům. Umí několik
speciálních útoků a ovládá několik druhů zbraní.
Styl hry za Mystika: Člověk, na rozdíl od Orků, ovládá všechny základní druhy magií zahrnující magii elementálů, bílou magii, podpůrnou magii, černou magii, a vyvolávací magii. Human Mystic, který hraje solo, hojně využívá útočné kouzlo Wind Strike. Co se týká fyzického boje na blízko, nemá Human Mystic srovnatelné vlastnoti s Fighterem.
Lidští mágové rozdělují magické síly na čtyři základní elementy plus
světlo a temnotu. Poté soustředí sílu těchto elementů a zkombinují je
pro využití ve svých kouzlech. Většina Lidských mágů pochází z Iwory
Tower nebo jsou učedníci mágů, kteří z této věže přišli už před dávnými
časy. Mohou používat středně silnou elementární magii, černou magii a
vyvolávací magii.
Styl hry: Human Wizard se zaměřuje na magii elementálů,
vyvolávací magii a černou magii. Umí vyvolat příšeru a použít ji jako
tank, nebo absorbovat HP z těla a přeměnit HP na MP. Při hře ve
skupině, Human Wizard způsobuje velká zranění pomocí silných kouzel.
Čaroděj je matoucí osoba, která čerpá sílu samotných elementů k
sesílání velmi mocné magie. Dokáže své nepřátele sežehnout proudem
ohnivých kouzel, nebo je všechny ve svém okolí uspat.
Nekromanti využívají síly temnot používáním černé magie titánů. Dokáží
si privolat nemrtvé služebníky nebo mohou nechat vybuchnout mrtvoly
svých nepřátel.
Vyvolávači považují magické síly za živoucí bytosti. Dokáží vytvořit
něco z ničeho použitím vyvolávačské magie nejvyšších úrovní. Jako
ostatní povolávači se zapojují do bitvy pouze zprostředkovaně léčením a
posilováním svých služebníků.
Kneží jsou Lidští mystikové, kteří si propůjčují moc bohů k provádění
zázraků. Přestože často patří k nějaké církvi, někteří z nich se
odmítají ztotožnit s jediným náboženstvím a jednají pouze na základě
svých osobních zásad. Jejich magie je většinou používána k pomáhání
ostatním lidem. Díky podstatě své profese se často vydávají na poutě
kvůli svému náboženství.
Styl hry: Clerici se zaměřují spíš na bílou a
podpůrnou magii než na útočnou magii. Při hře sólo, Cleric nosí lehké
brnění a posiluje svoje schopnosti pomocí magie. Nicméně jsou pomalí
bojovníci s nízkou fyzickou zručností. Pokud ale mají své léčivé
schopnosti mohou bojovat samotně. Vzhledem k tomu, že Cleric používá
jak podpůrnou magii tak i bílou magii, je užitečný při hře ve skupině
hlavně díky kouzlům Might, Shield, a Heal. V kritických situacích má
Cleric v zásobě ovládací kouzla jako třeba Sleep.
Biskup je svatá osoba tohoto období,která přináší zázraky léčení a
uzdravování té nejvyšší úrovně. Pokud je donucen, tak bude bránit sám
sebe. Biskup dokáže vyléčit různé druhy zranění a používá
specializovanou magii proti nemrtvým.
Věštec posiluje své spojence a oslabuje své nepřátele pomocí nejvyšší úrovně podpůrné magie. S požehnáním svých bohů je schopen zvýšit množství fyzické i mentální síly nebo je schopen se sám teleportovat do vesnice.
Zdroj: http://www.l2cz.eu
lineage2
(Boonus, 9. 3. 2007 21:26)